חשוב לי להעלות את המודעות לנשים בגילאים יחסית צעירים 30, 32, 34.
           

אפילו בגילאים אלה השחלות שלהן יכולות להימצא במצב הדומה לנשים בגיל 40 ויותר. הסיבות הן בעיקר גנטיות, אבל יכול להיות גם תוצאה של ניתוחים או משתנים נוספים. מצב זה עשוי להשפיע על פיריון, על האפשרות להריון תקין. ולכן, רצוי לבדוק ולבצע מעקב אצל רופא. במיוחד לאור העובדה שנשים כיום דוחות את הקמת המשפחה והלידות לגילאים מבוגרים יותר. זהו מצב המשפיע על כ-10% מהנשים, הנכנסות לגיל הבלות בגיל מוקדם יחסית.

לנשים עד גיל 35 אני ממליצה להקפיא ביציות בלבד. בנשים מעל גיל 35 הנושא סבוך יותר וההערכה מדויקת של עתודה שחלתית תעזור לנו לקבל את ההחלטה המשותפת האופטימלית (האם להקפיא ביציות בלבד או בנוסף עוברים).

חשוב לי לציין כי שימור פריון סוציאלי אינו מסובסד בסל הבריאות ולא בביטוחים פרטיים למעט ביטוח C של קופת חולים מאוחדת (לבעלי ביטוח לפחות שנתיים), לכן מאוד חשוב לקחת התהליך ברצינות ומחויבות. שימור הפריון הוא תחום מיוחד ברפואת הפריון. הנסיון הרב שלי בתחום זה, והטיפול האישי שאני נותנת יעזרו לכן לאורך התהליך.

ד״ר קטי שלוש 
מרפאת פיריון

מומחית בגניקולוגיה ומיילדות, בנוסף, תת התמחות בפריון עם דגש על שימור פריון ופריון הגבר.

רופאה בכירה במשרה מלאה ביחידה להפריה חוץ גופית מרכז רפואי רבין ואחראית מרפאת אנדומטריוזיס.

השינויים ההורמונלים של מערכת הרביה מרתקים אותי אני לומדת וחוקרת אותם כדי לשפר את הטיפולים בבעיות פריון.

"​לעזור לנשים הסובלות מבעיות פיריון היא היא אחת מהמטרות החשובות בחיי ולכן, אני דואגת להתאים לכל מטופלת פרוטוקול טיפול ייחודי ודינאמי."

זימון תורים אונליין

Error: Contact form not found.

>